گل نرگس کجایی تو

چرا جانم نمی آیی؟

گل نرگس کجایی تو

چرا جانم نمی آیی؟

گل نرگس کجایی تو

گذشت عمرم ز نیمه و نیامدی

طبقه بندی موضوعی

ای هستی بخش وجودم

نیایش صبحگاهی؛


پروردگار مهربانم💖

ای هستی بخش وجودم🌸

هرگز عشقی به این زیبایی را احساس نکرده بودم🌸

هرگز به کسی اینقدر اعتماد نداشتم که به تو دارم🌸

هرگز کسی اینقدر صبورانه با من همراه نشد که تو شدی🌸


ای هستی بخش زندگیم🌸

میدانم که در توانم نیست ذره ای از الطاف هرروزت را جبران کنم و تو چیزی نمی دهی تا بستانی تمام بخشندگی ات، تمام نعمتهایت و تمام محبتهایت از فضل و عشق تو به تک تک بندگانت است🌸


همه بنده هایت رو دوست داری و با وجود همه گناه ها، با همه ناسپاسی ها، با همه خطاها ذره ای از مهرت به بنده ای کم نمیشود🌸


عاشقت هستم زیرا لایق خالص ترین عشقی💕


پرستش ات می کنم زیرا لایق پرستشی همیشگی هستی🌸


به تو اعتماد می کنم زیرا قابل اعتماد تر از تو در جهانم وجود ندارد🌸


خدای مهربانم💕

اینکه دوستم داری و صدایم را میشنوی و برایم وقت می‌گذاری چقدر خوبست🌸


اینکه هرروز رابطه مان عاشقانه تر از قبل میشود چقدر خوبست🌸


اینکه لحظه ای مرا به حال خودم رها نمیکنی و هدایتگری مهربان چون تو را دارم چقدر حس خوبیست🌸


سپاسگزارم که پروردگار مهربانی چون تو را دارم💕


سپاسگزارم که خالق عشق هستی💕


سپاسگزارم که به من ارزش میدهی💕


روز بسیار زیبایست🌷

خدایا نعمتهایمان را سپاسگزاریم.


https://t.me/jazbplus/10964

  • چشم انتظار گل نرگس

ghanoon_jazb

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">