گل نرگس کجایی تو

چرا جانم نمی آیی؟

گل نرگس کجایی تو

چرا جانم نمی آیی؟

گل نرگس کجایی تو

گذشت عمرم ز نیمه و نیامدی

طبقه بندی موضوعی

🔴خلاصه سرنوشت عربستان سعودی و پادشاهی آل سعود در آخر الزّمان


در بارۀ عربستان سعودی و پادشاهی آل سعود گفتاری مفصّل نوشته ایم که در زمانی مناسب ارائه خاهیم داد. برای کسانی که دوست دارند زودتر از آن زمان، در بارۀ سرنوشت این کشور و پادشاهی آل سعود چیزهای بدانند، نکاتی را به گونه ای خلاصه یادآور می شویم:


1. در سال ظهور امام مهدی(علیه السّلام)، زلزله هایی در عربستان سعودی روی می دهند و برخی آتشفشانهای بزرگ در این کشور فَوَران می کنند و مایۀ ترس و وحشت مردم می شوند، و آتش چنان سوی آسمان زبانه می کشد که نورش در شهر بُصْری در جنوب دمشق دیده می شود.

 

2. در سال ظهور امام مهدی(علیه السّلام)، میان پادشاه عربستان و دیگر شاهزاده ها اختلاف شدیدی روی می دهد و پادشاه احساس خطر می کند و دستور می دهد که 15 تن از شاهزاده های مهم را بکشند.


3. مخالفان پادشاه عربستان نقشۀ قتل پادشاه را می کشند، و بنا بر آن چه از روایات اسلامی و علم جفر دانسته می شود، پادشاه در شب عرفه به دست شخصی با نام .... و با دو ضربه در شکم کشته می شود و فردای همان روز خبر مرگش میان حجگزاران پخش می شود و مردم آورندۀ خبر را می کشند.


4. پس از کشته شدن پادشاه عربستان، کشور و برخی شهرهایش دچار آشوب و هرج و مرج می شود و حجگزاران در منا چون سگ بر یکدیگر یورش می برند و کشتار زیادی رخ می دهد و پردۀ گرانبهای کعبه نیز دزدیده می شود. جالب توجّه است اگر بدانید، در آن سال و در آن حج، سوریها، عراقیها و ایرانیها از حج باز می مانند و در آن آشوبها و درگیریها شرکت ندارند.


5. سفیانی شامی پس از قیام در سوریه و چیره شدن بر بیشتر سرزمینهای شام، سپاهی را سوی مصر و عراق و ایران و عربستان سعودی می فرستد، و سپاهیان اعزام شده سوی عربستان، نخست به مدینه می روند و پس از کشتار و چپاول و تجاوز در این شهر مقدّس، برای تخریب کعبه و دستگیری و کشتن امام مهدی(علیه السّلام) و دو تن از یارانش، از مدینه سوی مکّه می روند و در حالی که هنوز از شهر مدینه بیرون نرفته اند، ناگهان زمین در بیدا می لرزد و دهان باز می کند و همه سپاه سفیانی، جز دو تن، را در خُد فرو می برد.


6. پیش از رسیدن امام مهدی(علیه السّلام) به مکّه، آن بزرگوار نفس زکیّه که جوانی بی گناه و پاک است را به نمایندگی از خِیش سوی مکّیان می فرستد تا آنان را به یاری امام فرا بخاند و سپاهیان آل سعود او را می گیرند و میان پایۀ عراقی کعبه که حجر اسود در آن جاست و جایگاه ایستادن ابراهیم(علیه السّلام) که رو به روی در کعبه است، سرش را می برند!!!


7. امام مهدی(علیه السّلام) که در مدینه میان گروهی اندک از یاورانش آشکار می شود، و برای وی قیام با شمشیر روا نیست، هنگامی که سپاه سفیانی به مدینه می رسد، و می خاهند امام مهدی(علیه السّلام) را دستگیر کنند و بکشند، وی بر جان خویش نگران می شود و سوی مکّه می گریزد و به کعبه پناه می برد و صبح روز شنبه دهم ماه محرّم، با فرمان خداوند قیام جهانی خد را آغاز می کند و سپس به مکّه می آید و از آن جا رهسپار عراق می شود. 


سیّد سلیمان مدنی تنکابنی-ایران- قم

   @joinchatakheruzzaman

  • چشم انتظار گل نرگس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">