گل نرگس کجایی تو

چرا جانم نمی آیی؟

گل نرگس کجایی تو

چرا جانم نمی آیی؟

گل نرگس کجایی تو

گذشت عمرم ز نیمه و نیامدی

طبقه بندی موضوعی

ای همه زیبایی

✨نیایش صبحگاهی؛


ای همه زیبایی و شکوه💖

صبحم را با عشق ورزیدن به تو آغاز میکنم🌸

صبحم را با سپاسگزاری از پروردگاری آغاز میکنم که داشتنش بزرگترین نعمت زندگیست🌸

پروردگاری که مهربانیش انتهایی ندارد و هر لحظه بودنش را در زندگیم عاشقانه احساس میکنم🌸


تو را با چه کلامی ستایش کنم ای آنکه ذره ای از الطاف بیکرانت را نمی توان جبران کرد🌸 و تو خوبی و عشق مطلق هستی🌸

هرزمان به یاریت نیاز داشتم همواره کنارم بودی🌸 و هر زمان از درگاهت ناامید شدم دستهایم را عاشقانه گرفتی و به من امید دادی🌸

من لطافت احساسم را از یاد و باور خدایی چون تو دارم🌸 من همه خوبی ها و همه نعمتهای بینهایت زندگی ام را از بخشندگی تو دارم ای رزاق و ای بخشنده عالم🌸 و اگر بیشتر باورت کنم زندگی ام زیباتر میشود و اگر بیشتر باورت کنم خودم را خوشبختر احساس خواهم کرد🌸


تو را سپاس که نعمت زندگی کردن به من بخشیدگی💕  


تو را سپاس که اینقدر زیبا به بندگانت عشق می ورزی💕


تو را سپاس که نعمتهایت پایانی ندارد💕


امروز را به زیبایی خلق کنیم🌷

خدایا بابت تمام بودنهای عاشقانه ات سپاسگزاریم...💫


@jazbplus


https://t.me/jazbplus/11278

  • چشم انتظار گل نرگس

monajat

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">