گل نرگس کجایی تو

چرا جانم نمی آیی؟

گل نرگس کجایی تو

چرا جانم نمی آیی؟

گل نرگس کجایی تو

گذشت عمرم ز نیمه و نیامدی

طبقه بندی موضوعی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وجود فرازمینی ها و دخالت آنها در زمین ادعایی است که توسط برخی پژوهشگران مطرح است. بنا به این باور، آنها در زمین و اتفاقات تاثیرگذار آن نقش داشته اند. اما یکی از مواردی که نقش فرزمینی ها را در آن مطرح می‌ساخت  پیدا شدن تراشه ای عجیب در جمجمه  امپراطور فرانسه، ناپلئون بناپارت بود. ناپلئون  بین سالهای 1804 تا 1815 بر فرانسه حکومت می کرد و در شکل گیری تاریخ اروپا نقش تعیین کننده ای ایفا کرد.

زمانی که دکتر "دوبوآ " سرگرم تحقیق و بررسی بقایای جسد ناپلئون بود ریزتراشه ای را که حدود 1.2 سانت طول داشت در جمجمه او پیدا کرد. دوبوآ  که در این تحقیق قرار بود تاثیر احتمالی اختلال غده هیپوفیز ناپلئون بر روی کوتاه قدی وی را مورد بررسی قرار دهد این ریزتراشه را در جمجمه اش پیدا کرد. دکتر دوبوا با توجه به میزان رشد استخوان دور این تراشه به این نتیجه رسید که در زمان جوانی در جمجمه ناپلئون قرار داده شده است.

همچنین ربوده شدن ناپلئون در زمان جوانی این فرضیه را قوت بخشید که احتمالا او در آن  زمان توسط فرازمینی ها ربوده شده و این تراشه در جمجمه او قرار داده شده است. ناپلئون در جولای 1794 و در سن 25 سالگی بطرز مشکوکی مفقود گردید. او  بعدها مدعی شد در آن زمان در جریان کودتای تمیدورین زندانی شده است اما مدرکی در خصوص این ادعا یافت نشد.

 جالب اینکه پس از آن زمان، پیشرفت های باورنکردنی ناپلئون اتفاق افتاد. یک سال بعد او فرمانده سربازان فرانسه شد و فرانسوی ها تحت فرماندهی او توانستند بر ایتالیایی ها پیروز شوند.

پیدا شدن این تراشه و  احتمال قرار داده شدن آن در دوره جوانی در جمجمه ناپلئون بر طبق نظر دکتر دوبوآ و همچنین ربوده شدن مشکوک او در آن زمان این فرضیه را مطرح ساخت که ناپلئون را موجودات فضایی ربوده بودند.


https://www.yjc.ir/fa/news/6409448

  • چشم انتظار گل نرگس

ajib

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">