گل نرگس کجایی تو

چرا جانم نمی آیی؟

گل نرگس کجایی تو

چرا جانم نمی آیی؟

گل نرگس کجایی تو

گذشت عمرم ز نیمه و نیامدی

طبقه بندی موضوعی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس، انفجار یک شهاب سنگ بزرگ و کمیاب [در برخورد با زمین] یکی از پیشگویی‌های بابا وانگا در سال ۲۰۱۹ بود که روز جمعه در کوبا به تحقق پیوست.

یک شهاب سنگ نادر روز جمعه پس از برخورد با زمین منفجر شد و در بخش‌های غربی کوبا فرود آمد. انفجار این شهاب سنگ در روستا‌های ایالت پینار دل ریو قابل مشاهده بوده است. ساکنان یکی از روستا‌های این منطقه گفته‌اند پس از شنیدن صدای انفجار، دود زرد رنگی از محل انفجار برخاست که پس از یک دقیقه فروکش کرد.

نخستین پیشگویی بابا وانگا در سال ۲۰۱۹ به وقوع پیوست!

رسانه‌های محلی گزارش دادند در پی برخورد این شهاب سنگ به زمین، خساراتی به خانه‌های روستایی منطقه وارد شده است. تاکنون درباره تعداد تلفات احتمالی این رویداد، گزارشی منتشر نشده است.


گفته می‌شود چنین حادثه‌ای سال‌ها قبل در جنوب فلوریدا رخ داد که در آن پس از برخورد شهاب سنگ به زمین دود زرد و نارنجی از آن متصاعد شد. دانشمندان و کاوشگران چندین سازمان در کوبا از جمله موسسه ژئوفیزیک و نجوم این کشور، سقوط این شهاب سنگ در بخش‌هایی از کوبا را تایید کرده‌اند.

نخستین پیشگویی بابا وانگا در سال ۲۰۱۹ به وقوع پیوست!

در حالی خبر انفجار شهاب سنگ در کوبا تایید شده است که «بابا وانگا» (پیرزن نابینای بلغاری که در زمان حیات به نوستراداموس منطقه بالکان معروف بود) در پیش‌گویی‌های درباره حوادث طبیعی سال ۲۰۱۹ از برخورد یک شهاب سنگ غول پیکر به زمین خبر داده بود.

این پیشگوی نابینا پیش‌بینی کرده بود که در سال ۲۰۱۹ روسیه هدف یک شهاب سنگ غول پیکر قرار خواهد گرفت. این در حالی است که محل وقوع حادثه در ۱۰ هزار کیلومتری روسیه رخ داده است. آخرین انفجار شهاب سنگ در روسیه به فوریه ۲۰۱۳ باز می‌گردد که موجب شکسته شدن پنجره‌ها در شش روستا شد و تقریبا ۱۵۰۰ زخمی بر جای گذاشت.

بابا وانگا همچنین در پیش‌گویی‌های خود درباره سال ۲۰۱۹ به ترور رئیس‌جمهور روسیه (ولادیمیر پوتین) اشاره کرده است. او پیشگویی کرده که تلاش برای ترور پوتین از داخل تیم امنیتی او صورت می‌گیرد اما مشخص نکرده است که این سوءقصد به مرگ رئیس‌جمهور روسیه منجر خواهد شد یا خیر. جالب آنکه نیرو‌های امنیتی صربستان حدود دو هفته پیش (اینجا) اعلام کردند فردی را بازداشت کرده‌اند که قصد داشته رئیس‌جمهور روسیه را در جریان سفر به این کشور ترور کند

www.yjc.ir/fa/news/6821602

  • چشم انتظار گل نرگس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">